FAQ

Sådan genbestiller du din ordre

Hvis du tidligere har bestilt online hos Ikast Etiket er det nemt at lave en genbestilling her på siden. Har du bestilt en ordre direkte hos vores salgsteam, kan du kontakte os på info@ikastetiket.dk eller tlf. 9715 5312. Oplys gerne fakturanummer.

Guide til genbestilling af online ordrer

Øverst til højre på ikastetiket.dk finder du “Login”. Klik på ikonet.    

Indtast den e-mailadresse, du brugte ved bestillingen.

Hvis du har en ordrebekræftelse fra tidligere, kan du se dit password. Alternativt kan du indtaste din mailadresse og klikke på “Glemt adgangskode”, så sender vi koden til din mail.

Når du logger ind får du en oversigt over alle de produkter, du tidligere har bestilt. Når du trykker på “Find” lægger du produktet i kurven – så du får dine klistermærker, navnemærker, armbånd etc. præcis magen til det, du bestilte sidst. 

Hvis du vil genbestille flere forskellige ting, kan du bare logge ind igen og starte forfra. Det du allerede har lagt i kurven skal nok blive liggende. Du kan også sagtens tilføje nye produkter til kurven.

Genbestilling af andet antal

Vil du gerne genbestille et andet antal af fx klistermærker eller tøjklistermærker end du tidligere har fået leveret, så kan du ændre antallet i kurven.

Du kan også altid højreklikke på din fil og gemme den på din PC/mobil, hvis du ønsker at bruge filen i et andet design – eller et helt andet antal.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.